svar på två kommentarer

:) om söndag alltid lika segt!:
hur känns det att umgås med danne och pontus ?? måste vara lite småkonstigt hörru!???

haha -KNAS

svar: hur det känns? det känns väl ingenting speciellt.. varför skulle det vara konstigt för? tycker inte det är konstigt över huvud´taget, visst jag har hållt på med båda men so?! jag är tonåring gör en del dumma saker dock lite för dumma ibland som jag får stå för. men fortfarande ingenting speciellt med det, dom är vänner? vad ska jag göra? sen så UMGÅS jag inte med dom. dom åkte med till en ''fest'' men brukar inte umgås med varandra, men om dom börjat göra det igen vet jag inte, bryr mig faktiskt inte heller. pallar inte med det där längre! så.. tack o hej :)


Anonym om min fredag! ♥♥:
varför ungås du med finen för? VIRUS

svar: för att jag vill ? vadårå? du känner henne inte så fuck of

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0