min fredag! ♥♥



hej älsklingar, förlåt för en dålig uppdatering verkligen men har haft fullan rullan!

iaf så igår var vio på fest i ett ''slott'' nej men en skitstor villa, det var jätte mycket folk och allt var jätte roligt,  så du önskar att du va oss just nu ;) too bad suckers .. !

 sen så kom det fler tjejer som man dock 'känner' sen innan och har kanske små bråkat lite med, vi redade ut allt kan man säga och sa att vi inte vill bråka så allt är löst =)! festen fortsatte med massssaaaaaa folk det var GROVT, och musiken ullade på, träffade två tjejer som tydligen går i min skola? skit trevliga :) josefine hette den ena och den andra hette (?) jaja whatever.. 

sedan så blev min älskling liiiiiite för full på något konstigt vis? aja iallafall så tog vi självklart hand om henne och försökte få henne på benen ett bra tag tills taxin ringde och berättade att den var utanför då bärde vi ut henne och körde hem henne, sedan kom sn'älla örjan och vi åkte hem! när vi väl kommer hem så hör man josefine skrika från ndervåningen på mamma!? hahaha jag trodde det var en grov man eller nått i köket men icke sa nicke toan översvämmades ;o grooovt äckligt! jäkligt glyttigt asså!

nu har vi iaf vaknat ätit osv och ska snart dra oss ut maybe wilys elelr nått?! ikväll blir det fest igen =) wihooo! livet leker! ♥

jag älskar mitt liv ;) livet leker, kan det bli bättre? hmm nej ;)
ps: vet ni hur snygga vi var igår elleh? killarna var som magneter, as always on partyytime =)

Kommentarer
Postat av: sossi

Det är jättebra här :)

Ha en jättebra lördag :)

2009-10-10 @ 11:32:59
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför ungås du med finen för? VIRUS

2009-10-11 @ 21:35:02
Postat av: Madeleine

Jag var på samma fest som dig, och vill därför påpeka lite saker.



I din blogg får du det att låta som att ni var jätte poppis på festen och allt var skit bra. Kan ju tala om för dig här och nu att alla killar hatade er fjortisbrudar föruom Jikke som var ute efter att ligga, alltså han som ringt dit alla brudar. Ni var minst sagt pinsamma.



Att du var i ett slott är ju skitsnack. Du var i en trevåningsvilla i Örby slott. Försök inte få folk att tro att du varit på en supersuperlyxfest. Äckel

2009-10-19 @ 18:53:46

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0