söndag alltid lika segt!

godmorgon! igår var vi på någon lakalfest för en kille fyllde år, det SÖG! nej fredagens fest slår allt.. plus en del knas under kvällen men det är skitsamma!  vi ( jag,bettan och finen ) mötte upp danne,pontus, gideon och rönn. vi åkte till kungsängen i en matsals lokal?! rätt segt faktiskt. vi drog vid kanske halv ett därifrån till skälby.

nu återstår en vecka med skola som ska skötas galant, och sedan helg igen, wihooo. jag sitter iaf hemma hos josefine och har nyss vaknat tyo, sent?! yesbox.. vi ska bara slänga på oss jackorna i princip och sedan dra oss till ? japp willys  as always..  vill ni veta en sak? jag ser ut som ett riskorn haha. kors i taket :)

right now

Kommentarer
Postat av: :)

hur känns det att umgås med danne och pontus ?? måste vara lite småkonstigt hörru!???



haha -KNAS

2009-10-11 @ 21:34:14

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0