svar på tal

Anonym om svar på tal:
hahaha då kanske du inte skulle ha använt det när du gillade honom? jag skulle iallafall inte offra "den ända killen jag har vart kär i" på att ha massa jävla kladd, där har du min åsikt (:
IP: 193.150.213.124
svar: nemen ojj då ;) bryr mig inte så mkt just nu faktiskt. jag gillar honom inte längre! det var ett tag sen faktiskt..
hahaha, vad spelar det för roll nu ? asså varför är du så omogen ? och varför skriver du inte ut ditt namn jag vet redan vem du är så varför inte stå för det ?

jag pallar inte med dina idiotiska kommentarer längre, så kan du bara sluta. pontus var längesen jag gillade! känner ABSOLUT INGENTING för honom nu.. och ångrar allt med honom! så punkt slut.

och en sak till har jag läppglans på mig är det hans problem om han accepterar det eller inte.. han verkade ju inte direkt bry sig då? så det va hans val.. ;)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0