svar på tal

i know you LOVE me om vi är seriösa!!! ;):
hahahahaha, "killarna älskar läppglas"
bara så du vet amanda, så hatar pontus det.. men det kanske du ingåg efter ett tag ??? hihihihihi jobbbiiiiitttt
IP: 193.150.213.124

svar på tal.. !
jaha är det du igen.. -.-
jo jag vet det, att han inte gillar det.. men och? ;) men om du inte fattade det så är vi ju inte direkt seriösa i denna video.. men ja som vanligt hur länge ska du hålla på? du har redan gått helt över gränsen! men ändå ska du fortsätta.
dags att lägga ner kanske ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha då kanske du inte skulle ha använt det när du gillade honom? jag skulle iallafall inte offra "den ända killen jag har vart kär i" på att ha massa jävla kladd, där har du min åsikt (:

2010-01-05 @ 13:11:15

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0