svar på kommentar! MIN åsikt så alla ska hålla k*ften nu!

FRÅGETECKEN!!! om om mig och J:
så du vill att ni ska bli vänner igen??
tycker inte du ni borde umgås igen?

svar: nej det vill jag inte! jag skrev kag hoppas hon mår bra osv.. inte att jag ville att vi skulel bli vänner igen..
nja jag vet inte vad jag ska svara på denna fråga, jag tycker att hom umgås med trash trash trash.
människor som kommer trycka ner henne, ger henne ingen möjlighet att utvecklas och bli någonting hon faktiskt kan bli! jag tycker dem människorna, i stort sätt alla dom hon umgås med nu mestadels aa förutom en av dom. henne har jag inget att säga om alls, så! men dem andra.. jag tycker det är dåliga människor som inte har något bra att komma med, som lever kvar i sitt förflutna och inte ger henne möjlighet att bli något stort och framgångsrikt! det är synd för hon är en skarp tjej som skulle kunna lyckas med allt hon vill då hon är jävligt smart, men tyvär tror jag att hon väljer fel människor.. OBS! jag säger inte att det var bra att umgås med mig heller, men dem är inget att ''hänga i julgranen'' precis! ( ett talesätt ) för er idioter som inte förstod ;)

men det är vad JAG TYCKER! jag svarar bara på frågan. så ingen behöver börja tjaffsa om det här nu =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Man ska inte dra alla efter en kant Amanda

2010-02-24 @ 21:28:39
Postat av: Anonym

nej josefine jag har inte gjiort de jag syftar inte på ALLA men ca 1-2 st! det är inte alla.. absolut inte

2010-02-24 @ 22:43:33
Postat av: nathalie

trash? vad menar du med det? VILLKA är det i dina ögon?

2010-03-01 @ 13:34:46
URL: http://onedreamonelove.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0