om mig och J

varför är du inte me hon josefin längre?
ni va så .... perfect tillsammans??

och jusste, saknar du henne och hur känns de utan henne nu ni lever typ olika vägar så

svar: ja vi är inte kompisar längre kan vara det det beror på? haha okej.. jo vi hade jävligt roligt tillsammans faktiskt!
ja asså det är såhär, klart jag saknar henne eller dom bra stunderna vi haft tillsammans.. jag menar vi var väldigt bra vänner. och det är tråkigt att de slutat såhär, men ändå så går jag inte och tänker på det. om det är såhär hon vill ha det, så kan jag inte göra så mycket, mer än att leva mitt liv åt min riktning och hon lever sitt liv i sin riktning. sen kommer hennes betydelse för mig aldrig ändas. jag menar JAG hatar inte henne. hon kommer alltid ha en betydelse för mig eftersom vi har s många fina stunder tillsammans och vi har faktiskt vart bra vänner.
och ja vilever helt olika liv verkligen nu.. hon har gått tillbaks till sitt gamla och sköter sitt och jag sköter mitt med mina vänner jag har runt mig. jag går inte runt och mår dåligt. utan bara hon mår bra och har det bra så är det väll bra? man ska leva i nuet. och mycket i hennes liv verkar vara bra nu.. och det är bra tycker jag, hion verkar lycklig och har dom hon behöver. och det är väll huvudsaken?!

oavsett vad hon tkr om mig, så förändrar inte det min åsikt. allting verkar löst upp sig i hennes liv och det är jag glad för. vill att hon ska må bra. eftersom jag sett mkt vad hon gått igenom. vänner försvinner, vänner kommer.. så är det hela tiden. oavsett om vi inte ör vänner längre så kommer jag aldrig nånsin berätta något om henne som hon berättat för migi förtroende, kommer heller inte försöka förstöra för henne.. vi har gått skillda vägar och så är det ibland i livet. nu önskar jag henne bara all lycka i livet och hoppas hon har det bra!


vi avslutade ett tufft år tillsammans! och började ett nytt år utan varandra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att de blev så ju :0 jätte bra text tycke ja!!

2010-02-24 @ 07:55:28
Postat av: FRÅGETECKEN!!!

så du vill att ni ska bli vänner igen??

tycker inte du ni borde umgås igen?

2010-02-24 @ 20:10:14

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0