svar på några kommentarer

Anonym om bilder del 1 .. resten kommer:
vem e killen du pussar ??
svar:  de du ;)

Anonym om är jag och finen osams?!:
är du och josefine kompisar igen? hur kmr det sig ;o
svar: ja det är vi..! jag vet inte vi orkade väl inte bråka antagligen, vi bestämde oss för att prata igenom och alltd när vi blir sams men inte kanske ska vara ''bästa vänner'' så blir det alltid så ändå.. att vi hittar tilbaks till varandra. vilket är BRA. jag har trots allt saknat henne och vi behöver varandra ;)

Anonym
om svar på tal idiot:
haha om du inte skulle bry dig att nån tycker att du e ful. så skulle du aldrig slösa så myk tid att lägg upp en blogg in lägg om att inte du bryr dig
svar: nej jag bryr mig inte? jag la in det för att förklara, som sagt det är MIN blogg och jag gör vad fan jag vill =)


Kommentarer
Postat av: L

så jävla onödigt att sitta och komentera i folks bloggar, tycker att man borde sköta sitt! Förstår inte hur man kan må bra över att klaga på andra? .. det e fan sorligt att folk håller på som dom gör. För nån gång räcker det.

2009-10-05 @ 15:25:48

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0