svar på tal idiot

till eruca..

ojj 100 kilo smink låter väldigt mycket finns inte ens att sälja någon ''sminkburk'' med så mkt i. låter konstigt att jag skulle kunna ha det då? hahaha IDIOT, om du tycker jag e så ful sluta kolla mina bilder dårå ditt retard!
okej du är så mycket vackrare än mig och blablabla, upp till bevis gumman =) skicka bild eller ange din bloggadress om du har någon dvs...

men du kanske är hjärnstörd och inte vet hur man använder en sån?
hahah så patetiskt du är, som stör dig på mitt utseende..
I KNOW U LOVE ME♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha om du inte skulle bry dig att nån tycker att du e ful. så skulle du aldrig slösa så myk tid att lägg upp en blogg in lägg om att inte du bryr dig

2009-10-05 @ 01:20:02
Postat av: din älskling ;)

hahaha amanda signer rolig jävel :D passa din mun next time i seee you babygirl ;D

2009-10-05 @ 20:22:31

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0