uppgraderar er om mig ;)

vem
pussade du sist? hmm hahaha de va nog ****
tänker du på? just nu mig själv?
är din bästavän? jag har många som står mig väldigt nära
finns alltid där för dig? alexandra är en av dom som aldrig lämnar min sida!
förlåter du aldrig? jag förlåter alltid
pratade du med på msn sist? ojj haha ingen aning
ringde dig sist? mamma ( kul liksom )
skrev det 9:e smset till dig? adam
önskar du var med dig nu? en vän som inte riktigt finns här längre just nu..
var din första kärlek? pontus haha

har

du ett förhållande? nope!
en bästavän? har flera
bra föräldrar? jaa i love them!
ljugit för en vän? aa :/ ...
blivit anmäld någon gång? ja
stulit något? ja
gråtit över någon av det motsatta könet? ja
slagit någon av det motsatta könet? på skämt!
kysst någon av samma kön? haha aaa
varit otrogen? njaaaeee skulle inte kalla det de!

när

var du full sist? i onsdags
hade du riktigt roligt senast? i onsdags :D
grät du sist? hmm kommer inte ihåg, en vecka sen kanske?
skrattade du sist? skrattar varje dag ?!
var du kär sist? mer än ett år! kan typ inte bli kär
ska du sova idag? njaaa.. SUP O RULLA RUNT! ( som melinda alltid sjunger )
skrek du på någon sist? haha ja vet inte asså
mår du som bäst? pengar på kontot, är med mina vänner är helt frisk, inga finnar och en bra dag och en riktig bra fest! :D det e livet!

vad

har du för mobiltelefon? iphone 4 ;)
har du på dig just nu? leggins, en blus, kavaj och klackar!
lyssnar du på just nu? ingenting
vad är din hårfärg? mörkbrun
är dina framtidsplaner? skaffat mig en bra pojkvän! ha ett bra jobb och vara stolt över mig själv!
tänker du på just nu? hur den här kvällen kommer sluta!
fick dig att gråta sist? grät faktiskt för att jag saknar mitt gamla gäng och hatar att det är såhär!
hatar du mest av allt? folk som alltid lägger sig i, falskhet och förseningar i sl trafiken! BLIR GALEN
tycker du om din kropp? nej!
får du mest komplimanger för? mina ögonfransar typ haha!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0