stick åt helvette med dig!

ååh arg jag är på ALLT.. känner att jag snart kommer gå in i väggen. det finns ingenting bra i mitt liv över huvudtaget.. jag suger i skolan. göra dumma val, dras till idioter, har ingen stubin alls, stör mig på allt och alla. och hatar sverige och speciellt SL. fitt helvette kuk sl som dom borde heta. dom har fan allvvarliga prooblem!

jag har vart och ska avboka mitt helvettes idiot fucking resa till rhodos som jag skulle åkt till med mina vänner ( föredetta vänner ) men nej den ska jag avboka på  måndag .............. hoppas hela landet sprängs. hatar rhodos!

jag vill skrika och gråta ut allt som fyller mig just nu. jag vet fan inte vart jag ska ta vägen längre? när ska allt börja gå bra? när fan ska livet flyta på och när kommer allt lösa sig? ALDRIG, kan igentligen ta en pistol här och nu, skulle inte direkt göra nånn skillnad! dessutom skulle väll vissa bli nöjda också. jävla bra för dom isåfall! HAPPY ENDING!!!!

en possetiv sak är att min kryssning är  bokad och klar. betald också! och att et börjar bli vår.. ja det är väll ungefär det enda som funkar just nu.. 

jag vill bort härifrån nu! må bra och vakna upp och inse att allt på senaste bara är en dröm!

Kommentarer
Postat av: Josefine Fasth

Jag finns ALLTID här för dig <3

2011-03-27 @ 20:57:48

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0