ögon går i kors!

godmorgon käraste!

jag är på jobbet, grymt trött och vet inte hur jag ska klara det här ? hur som haver så ska jag ut ikväll! det blir nog nype eller collage! collage är hur bra som helst.. och det är synd att vissa inte vet hur man ska festa :o sånna människor borde få stanna i sin håla och hålla till där istället! bara fint folk i stan tack! ;)

nej men haha jag ska som sagt ut med emelie,josse amanda och lisa. sen kommer vi nog möta massa där ute ?  brukar bli så!

PÅ LÖRDAG blir det fet hemmafest eller ''hemma'' dom har hyrt nånting typ, och de lär ju bli att bada sen ? mohahha! så detta kommer bli en bra helg!

igår efter jobbet drog jag och mötte upp melinda, käkade på taccobar och sen fick jag skjuts hem av philip som kom och hämta oss! ;) as skönt! sen kollade jag bb och sen gick ja och la mig..


ååh vill inte va här på jobbet idag, jag somnar fan snart.


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0