min läppförstoring!

som ni vet har jag ju gjort läppförstoring.. :) vilket gjorde helt brutalt ont! och ett tag var jag väldigt orolig för hur det skulle sluta haha, såg helt förjävlig ut! här har ni dem olika dagarna i steg .. ;)
KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!

FÖRE!



'
2 TIMMAR EFTER INGREPPET



3 TIMMAR EFTER INGREPPET... BÖRJADE SVULLA...



DAGEN EFTER.... HEMSKT!!! OCH HADE SKIT ONT!



RESULTAT!


TILL ER SOM SKA/VILL GÖRA! : jag tycker det är värt smärtan nu i efterhand.. men jag kan säga att dagen efter eller timmarna efter så ångrar man sig hårt! .. men det löser sig tillslut! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostade det ? och hur går det till när man gör det?

2011-03-21 @ 15:05:10

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0