jaa, jag lever!

hej och förlåt för dålig uppdate! jag suger verkligen på det här jag vet? förstår inte att alla läsare stannar kvar trots att jag inte skriver nått? haha!

hoppas ni mår lika bra som jag gör! idag har vart en underbar dag haha, shiit im happie! jag kan inte säga varför men just nu ligger jag på moln! dock inte helt o hållet eftersom att vädret sviker mig :( men jaja vad är det om allt annat är bra! just nu känner jag att jag mår bra och det ör skönt. eftersom jag har npnting som dynger mig varje dag liksom det här med mina ''gamla vänner'' eller aa inte gamla vänner men vet inte vad ja ska kalla de.. det är nånting som är rätt så jobbigt, men ibland måste man bara acceptera och leva vidare och tänka possetivt och hoppas på att allt löser sig! men nog om det JUST NU!

var först i skolan, sen lunch med mina favvisar emma j och sara och lovisa såklart! sen så gick jag och lovisa till banken! ( happie ) :D sen så drog vi in till stan, köpte ett iphone skal =) ! sen så gick vi runt lite i regnet... sen satte vi oss på gamla goa coffee house by george! vi var nyttiga och drack varsin smoothie! sen så drig vi vidare och sen åkte jag till min sötnos charlie och han sover nu! ska strax dra hem och laga en bamse middag åt min mami! hon tror vi ska äta sallad haha. men nope ska göra en fiiiin middag för att jag älskar henne! =) snäll chey ? oh jaa!

imorrn är det fredag redan .. ;O veckan har gått skit fort haha! och då ska jag först äta middag med min baby lovisa sen ska vi träffa jenny och sen senare ska vi vara med adam,tim och några ( minns inte namnen på resten ) haha! det blir en taaaaggggaaaaad fredag! och i lööve it! åh älskar sånna fredagar som är riktigt planerade!

usch va långt de blev nu. tack o hej för mig

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0