går inge bra för mig med bloggen!

haha kära vänner och ovänner, det här med blogg går inte så bra för mig haha.. men jag har fullt upp hela tiden haha.. och när jag väll nu tar mig tiden till att skriva så cp:ar sig datan hela tiden jävla SKIT!

hur som helst så var jag della emma och jenny hos tim i fredags med adam lucas, tim marcus, micke och tre brudar.. men dom drog sen! brudarna asså! skeva som fan var dom! usch hatar fjorrar haha.. ;) 

i lördags tog jag det bara lugnt, hemma hos farmor. vilket var skönt och mysigt. somnade tidigt och vakna miitt i natten av att jag mådde sjukt dåligt.. låg med en hink i famnen hälften av natten.. inte bra inte bra!

iaf så var jag på bio idag :D med lovisa, vi såg '' hur många lingon finns det i världen '' den var hur rolig som helst. har inte skrattat så mkt som idag på länge haahaa!

imorrn skola igen... kul? nej inte direkt vaaa.. menn jag lovar att ja ska bli bättre på att uppa er med bloggen.. sorry verkligen.


ser ni lite skillnad på my lips ;) ?

jag och adam :)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0