fredag <3

japp då var det lördag, fredagen över! igår så jobbade jag först till 17 sen hem och fixa iordning mig för att sedan dra mig till fridhemsplan och föra lite och sen över till krogen! var med emelie,amanda och josse =) vi hade grymt kul! det blev riktigt drag senare mot kvällen, men då drog jag och träffade upp adam och hans kompis simon. men sen knasade alla planer så vi drog till mig! så var vi här haha och sen sov vi fint! haha.. sen så nu ligger jag helt död i min säng och ska strax börja fixa mig :D är SÅ GALET taggad och liiite nervös över ikväll! men men whatever liksom, kommer bli en intressant kväll så att säga! =) 


fina tjejor! 

jag blev skitful men amanda sötnos! 

on the way haha

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0