warra warra party party!

oojj va längesen jag skrev! hahaha ska berätta dem senaste dagarna då!

det började med förra fredagen så skulle vi ut och festa! jag melinda emelie och sara och tobbe och några vänner till dom osv! vi var på privilege och sen gaudi, sen träffa ja *hmm hmm hmm* onödigt att nämna men aa. sen lördag var jag med lovisa, emma j och sara och vi festade. blev total kaos mot slutet men aa whatever, sov hos jikke sen! sen söndag bajen match! =)

sen har jag haft charlie denna veckan. träffade upp melinda i typ måndags och tog ett glas vin på oj oj oj! snygga som vi är fick vi ragg direkt ;) ingenting konstigt med det mohaha! sen så har vi då IGÅR!

IGÅR var HELT KLART VÄRT! kvällen började med att jag mötte upp emelie amanda och josse som fyllde år! whoop whoop. sen kom melinda babybooo! och vi drog till gaudi. cp blää där! så vi drog till collage lite finare och bättre istället! hehe! =) och då hade träffat på sara och tobbe också! sen så var vi på collage och det var skit kul! snygga killar, och såå, haha. träffa en kille som hette edward typ, värsta sture p killen hahaha så fick hans nummer tydligen ?! jaja sen så vid 2 halv tre drog vi till lobby, dock var det bara jag melinda och emelie då, och där köööörde vi ALL in!

inne på collage hamnade jag faktiskt också i tjaffs med en tjej ( hate HER ) vilken bitch! hon är en b-kändis! sedan så drog jag och emelie hem! träffade en skum brud på 7-eleven innan.. hon va helt crazy!

snart helg igen! kommer bli AS GRYMT! =)
pictures!





sen whoop bilderna!







Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0