bästa nattklubbarna!

förstår inte hur folk kan tycka det är tråkigt att vara ute, sålänge man har pengar på kontot och sina vänner med så kan inget bli tråkigt! sen är ju vissa ställen mer ''trashiga'' än andra..

jag har inte vart myndig länge, men jag har provat några olika ställen. och de här är min åsikt!

GAUDI
första gången jag var på gaudi så hade jag skit kul, men andra gången. njaaa inte OK! bara små tjejer och fula killar. litet och osköna platser! så FET FLOPP på gaudi! där är man om man inte vet bättre! att vara där är som att va på klassfest i en lokal ?!

LOBBY
helt okej, stänger 05.00 så det är ett bra alternativ om man inte vill sluta festa vid tre! offtast mycket folk och alla är välklädda och många bjuder in i sina bås! ( killarna bjuder tjejerna asså ) =) men tycker det är lite för ''stort'' det blir så lokal aktigt osv.. vilket ja inte gillade med det. så nja helt OK! men hade högre förväntningar faktiskt!

COLLAGE ♥
underbart! fint folk, välklätt, snygga killar, skulle nog kalla den klubben med stil haha! nej men helt klart bäst hitills måste jag säga! dock väldigt dyr garderob men det är det lätt värt! fräsha toaletter också! ett extra + i kanten!





ENTOURAGE
flopp flopp flopp, inte bra alls.. back on elverket typ ? massa fjorrar och killar som taffsar och strulklubb! vip platserna ser ut som ett vanligt bord på typ kebab kungen ?! BLÄÄ! plus att det är skit dyrt där inne for what liksom? nej usch och fy! 

haha lorenzo som jag hitta va med på bilden från google :D haha

PRIVILEGE
njaa, gillade inte det så mycket.. bara stelt och lite folk. inget ställe jag tänker gå till frivilligt igen!

riddar jakob ( mp )
jag var där andra gången jag var ute. ska absolut inte klaga. det var kul. jag hade kul! MEN det berodde nog mer på sällskapet. det var det som gjorde det kul för man kände massa där osv. det är fräsh och så, men rökrum FLOPP! och vip borden... är det ens vip bord? små ofräsha toaletter! men väl ute på dansgolvet och om man sitter massa vid ett bord så har man kul. men inget ställe jag kommer hänga på för jämnan!


nattklubb EGO
haha nej nej! kommer nog aldrig gå dit igen, att det ens får kallas nattklubb ? men jag hade kul av det jag minns men samma sak där som mp.. det berodde på sällskapet. annars fula människor, konstigt dansgolv, och typ två st toaletter? små bord och aa nej tack!





Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0