måste säga att jag saknar det!

sitter och ser gamla bilder på oss, på tiden då vi var glada och hade varandra innan allt kaos kom in i bilden och jag måste säga att jag saknar det. saknar att vi alltid garvade åt allt fuffens vi hade för oss, åt alla galenskap och korkade saker vi gjorde och pinsamma sakerna! jag vet inte vad som gick snett men jag antar att i gick åt olika håll och tillslut tappade greppet. det kommer aldrig bli vi igen. men jag hoppas att vi en dag kan se tillbaks på det här med varmt hjärta och skratta åt allt som en gång var. för jag kommer alltid minnas oss som nånting bra. trots llt dpligt som igentligen kansek överväger allt vi vart med om. men jag saknar det och tänker inte ljuga och säga att jag inte gör det! 







jag minns dom här dagarna som igår! 
även om ni kanske inte kommer erkänna det så är jag säker på att ni har tänkt på det eller tänker på det ibland...

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0