... i wont missing you no more

vad finns de mer att säga nu, de är över helt. känns overkligen att veta är de inte bara är någon liten paus, utan de är end of the game. du har förhoppningsvis redan gått vidare totalt, ut på jakt efter någon ny, och ja ska göra på samma sätt. känns både tråkigt och ledsamt samtidgt som de känns skönt att de är över helt nu.. ja kommer alltid ha en speciel plats för dig ett minne av dig som är både fint och inte.

ibland önskar ja att ja gjort annorlunda, sett om de nu kanske vart på ett annat sätt. samtigt som ja ibland undrar hur du och ja hamnade där? var kom du ifrån? de var så mycket annat runt om, men helt plötsligt fanns du i mitt liv och de fanns du väldigt länge, även om de var upp och ner och mycket bråk. men efter varje bråk så visste vi att de går över av sig själv, vi kommer ses igen.

inte nu mer.. sista gången ja såg dig.. glömmer inte de iallafall. konstigt sätt och ja vände mig bara om och gick.. nu är de såhär, de är här vi står idag. du är helt enkelt inte inräknad längre. vissa dagar finns du med i tankarna hela tiden, medans vissa dagar är de som du aldrig existerat.

sakna dig kommer jag göra ändå, och ett tag framöver. men tiden suddar ut dig mer och mer.

för sista gången och som så många ggr förr, ett hej då!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0