vissa överreagerar, men jag ska sova

vilken grejj det blev då.. här får vi tydligen inte ha åsikter.. men vänta lite nu! om vi backar tillbaks tiden någon månad eller två så gick det jävligt bra att skriva saker? men bara för någon annan säger något så blir det till värsta grejjen?

kan ni aldrig ta det lite oseriöst? måste man hugga tillbaks på en gång? tål lite skämt förfan ! skaffa er lite lugn och ro runt om er någongång.. jobbigt med bråk/tjaffs al the time dygnet runt ;o borde vart nog med det nu ?

jaja hur som helst., borde nog sova nu.. skola imorrn sen träffa emma och sen blir det viksjö! ååh jag älskar viksjö! hahahaha.. =) nej jag ska sluta nu.. fasen nu fåre va nog!

men.. vi hörs imorrn? ja det gör vi allt. puss god natt på er, CHA CHA BLOGGEN


i looove you, vaggan till graven ;p <3


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0