videoinlägg av fliick och amandasigner


Kommentarer
Postat av: Javeninho

fördomar om förorten!!!! :P

2010-05-20 @ 16:29:23
Postat av: SÅ fucking HEMLIG

och om man vill sitta utanför en mataffär så får man väll göra det?



det var ju likadant om du vill gå med ditt fula läppglans, så får väll du göra det?



vi som sitter utanför mataffären (hahahah) vi har inte kommenterat ditt läppglans, föruuutom att alla killar tycker det är jävligt äcklig. tex PONTUS DANNEFALK .. ska man skratta eller gråta Amanda? :P



fan vad tjocka armar emma har förresten :O

2010-05-20 @ 19:11:45
Postat av: melanie

hej amanda de flesta av dina vänner bor i viksjö hejhej ;)

2010-05-20 @ 20:54:52
Postat av: Josefine

Tänkte precis fråga, men jag såg Melanie's kommentar.. Vad är det för skillnad på Barkarby och Viksjö om jag får fråga? (gäller inte personerna). Det är ju lika mycket förort som Barkarby, eller har jag fel?

2010-05-20 @ 22:09:35
URL: http://josefineviolaf.blogg.se/
Postat av: Emah

Josefine det är stoooor skillnad :)

2010-05-20 @ 22:23:37
URL: http://fliick.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jaså, vad är skillnaden?

2010-05-20 @ 22:42:21
Postat av: Emah

I Viksjö har folk lite stil, i barkarby är det whitetrash rakt igenom. Snodda kläder, förjävligt löshår, feta brudar i för små kläder, en jävla massa skitsnack, alla snackar skit om alla och alla knullar med alla. det är vidrigt :) Var det något mer så kan du ta det på facebook eller så kan du ringa mig och ta de på telefon serru :)

2010-05-20 @ 22:51:51
URL: http://fliick.blogg.se/
Postat av: melanie

don't say my name biatch :) haha ser lite missförstånd här ! ser också stor skillnad på barbarby och viksjö i vissa umgängen dåra :p men jag vet att amanda älskar oss och skrev min kommentar på skojj XD

2010-05-20 @ 23:00:09
Postat av: J

Som kommentaren där uppe så skrev jag att det INTE gällde personerna som bor där.. En förort är byggd som det är, det handlar inte om människora. Men jag orkar inte diskutera, du verkar endå inte förstå vad jag menar.

2010-05-20 @ 23:07:30
Postat av: Emah

jo jag förstår precis vad du menar :) men alla förorter ser faktiskt inte identiska ut, det borde ju du veta, du är ju expert på allt som heter förort och whitetrash ;)

2010-05-20 @ 23:12:08
URL: http://fliick.blogg.se/
Postat av: Ronja

haha vänta lite .. du ville att jag skulle vara med där bland "whitetrash"? kan ju gissa det men too bad nu äre så att jag bor inte i någon förort jag bor i solna. så öppna inte käften innan du tar reda på fakta vännen. amanda vet att jag bor i solna och då borde hon också veta att det är inte förort ;) och barkarby och viksjö är båda förort så ni snackar ju inte direkt skit om barkarby bara utan alla förorts ställen.

2010-05-21 @ 10:12:26
Postat av: Emah

hahahahahahaah solna är VÄRRE! Som sagt, har vi någon gång nämt era namn? Haha, NEJ :) just därför är det så jäävla klockrent att ni tar åt er :)

2010-05-21 @ 10:19:11
URL: http://fliick.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0