vi kör för 4:e dagen i rad

heej på er! TAGGGGGAAAA TILL! =D

kom nyss hem till mellson, efer en så jäkla skön dag. vi vaknade ju drog till donken sen till stan och fixade med mitt armband osv. sen drog vi till skälby satte oss och solade och åt kanelbullar HAHA mellson var taggad på kanelbullar för saaaatan !! :D

sen kom anna efte en stund när vi spelade kubb HAHAH sen så satt vi och solade osv, sen drog vi till jakan hem till tim och micke sen därifrån till mellson dit vi nyss kom! nu ska jag ducha här sn fixa mig, mellonen ska laga mat hihihi :D sen ska vi dra till ett ställe och grillllllaaaaaaa :D fest ute kan man säga, oh it's so lovlyyy! älskar sånt på sommarn. våra grabb polare är ju där också! så dt blir aaaaas nice =)

men ja vi hörs nog icke mer idag, men imorrn?! aja puss hej!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0