Utkast från igår 7:e maj 23.40

o-m-g !! kolla klockan... tjugo i tolv och det är fredag, och vart är jag? jo hemma. har bara myst galet idag med charlie snutten! sen beställde vi mat och grejjer så då blev det senare än tänkt. har även bara tagit det lugnt i dag för att min löft typ är ur led känns det som! men det är bara en grov sträckning.... ? som dock skulle sitta i några veckor eller en månad...! whataaa hell?! =o

aja iaf har nyss fått salvan som domnar bort det onda, ja smärtstillande. men det är AS läskigt! eftersom det känns som att jag kissat på mig typ, för de är som om de är blött på mitt ben och lår... ? as konstig känsla iaf!

hur som haver så var det en lugnt fredag men helt okej. imorrn blir de andra bullar, om min höft är hyffsad OK såklart haha =)


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0