23.47 snart slut på tisdagen

nej nu ska jag börja blogga som vanligt ( för de mesta iaf ) och inte massa trams om onödiga männiksor.
jag ska inte tråka ut er mina söta bloggläsare om massa crap! haha

jag ska iaf snart gå och lägga mig måste ju få min skönhets sömn right?  .
imorgon har vi gymnasie elever nationella prov i matte. det ska nog går lika bra som min engelska nationella idag som jag fick vg på som sagt =) sen så blir det att hälsa på bror 1 och bror 2 mina gulligullisar!

sen emma om hon mår bättre. men det tror jag! lill-lördag imorgon juuuuuu
hur som haver så tycker jag vi hörs imorgon, om jag inte kan sova så kanske jag slänger in nått. men vi får se hur det blir med den saken. är grymt trött idag!
annars godnatt



Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0