2010-05-18 underbar kväll me emma&falle

vilket underbart väder det var idag! eller hur?
idag träffade jag iaf emma och falle vi fikade och massa, trots mitt onda jag hade... ska till sjukhuset imorrn bitti, vi gör ett nytt försök!

iaf så har jag vart med om sjukaste sakerna idag :o haha först en gubbe som ville ta ''idol bild'' me oss hahahha wtf liksom? sen tv4 sändning där vi fick prata hihihi! sen så en smuuuuurf som smygfotade oss. sen en cp stööörd bru på tåget HAHAHA hon satt och snackade med sin pojkvän typ? och emma svarade på de hon sa asså aa ni fattar lite på skämt, om tjejen sa, men glöm ej min plånbok, så svarade emma nej då ska inte! så det blev typ bråk mellan dom, tjejen lackade HAHA, och kallade emma orrefors HAHAHAHA xD

jaja anyway, sen stack emma så jag och falle mötte upp en tjej som hette josefin järild typ (?) aa vi satt i kungsan en liten stund, sen drog järild, så jag och falle gick till wayn's coffe ( stavfeeeeeel x100 );p och köpte en islatte! :D as nice! sen drog jag hem fixade mig och sen iväg till morbror som fyllde år haha!

nu är jag hemma har ont ont ont, läkarn imorrn. sen skola sen fika med emma och falle på café 60 =) myysigt!
jaja sleep time!

dagens biler kommer i nästa inlägg,
 

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0