torsdag / tummer ner för socialdemokraterna

naaaw hej sötisar kom nyss hem från stan med falle och emma. mina älsklingar! jaja hur som haver så ska jag tvätta nu? haha sounds great älleh?!

vi har pratat politik haha, med några vakter utanför rosenbad, how nice?! jag hatar sossar, mona m*sl*m och  alla dessa patetiska människor som klagar över moderaterna. get a job och sluta klaga suckers! STOLT MODERAT! hur som haver så har vi tagit massa kort idag, dem kommer på fb. hatar denna uppladdning av kort på blogg.se.... dom är säkert sossar eftersom dom inte har en smart uppladdning-.- ! =)

senare ska jag träffa sara strand syster! ska bli roligt och mysigt att få träffa min bebo! imorrn ska jag förmodligen jobba? men har inte bestämt mig än, måste ju till skolan!!! jaja ska sluta med mina långa inlägg! haha ;o


me and maggan :D


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0