torsdag - redan på jobbet

godmorgon, eller goddag kanske?

kom nyss till jobbet, det är lunch stängt, öppnas om 20 min igen.. så då kan man ju passa på!
btw har ni sett och kännt de sköna vädret? jag äälskar sommaren! och jag älskar att det är torsdag idag dvs att det är fredag imorrn, dock blir det för hoppningsvis en lugn dag imorgon, jag och emma ska också ''till de förbjudma'' HAHA och sen blir det nog filmkväll på kvällen..  om det inte kommer upp någon fest då drar vi nog på den!


hur som helst så ska jag jobba fram till kl 16.30! jag har även kollat mina jobbtider! det blir skitbra och jag kommer klara mig galant ekonomiskt i sommar! vilket är ett BIG + ! inte alla som lär ha det så
LOVLY!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0