om min kväll igår! STORSLAGET

chaaa chaa!

idag är det söndag och det är en ångest dag men jag mår bra trots att det är söndag idag =) how nice är inte det ?
igår var vi på fest i sätra efter mycket om och men! skulle åkt till en annan fest men det blev lite knas mellan vårat samtal med han jag snackade med ;p och ja, det gjorde att det blev lite knas! men jag hade roligt iallafall,

jag skulle dit med micha, melanie, rebecca, antonia, paulina, dessi,alma,bella och teresa. och en tjej som heter sara tror jag. men det blev massa knas så det var bara jag micha rebecca melanie och antonia som drog dit. sen mötte vi paulina och teresa vid stationen. det blev KNAS när vi kom in. alla tjejer fuckade ur och vi försökte dra bort dom från paulina.. jävla retards. men sen så efter mycket kort och smörande från dessa tjejer så gick vi in och fuckade ur på dansgolvet haha!

det var skit många där som man kände hyffsat. dök upp lite folk titt som tätt haha. en kille som heter david.
wille och martin dök upp där från ingenstans.. haha, sen antonias kill kompisar.
träffade även mot slutet katta en tjej i ( viksjö? ) eller nåt sånt, och hennes kompisar
  

runt tre drog jag micha,antonia, teresa,katta och hennes kompisar,adam, och hans kompis och ja massa andra hem, sen drog jag och micha hem till mig och sov!  somna direkt..  ja runt halv fyra typ kanske?!
sn imorse vaknade vi kl 12.30 haha! mamma gick iväg och köpte frukost så vi åt frukost, och nu nyss följde jag henne till tåget =)

det var en nice kväll igår och jag hade jätte roligt! bilder var det bara paulina som tog, så vet inte om det är nått att lägga in..! . elmen min enda bild från igår början av kvällen!


HAHA beccs,melly och micha


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0