nattbloggning

ååh jag får ångest, jag vet inte vad jag ska göra. kanske är det dags för mig att ta det där steget nu. sluta leva hit och dit på olika sätt. och prova på ett nytt kapitel ur mitt liv. kanske är jag rädd? rädd för att det ska bli som förr.

ibland känns det så lätt att skaffa de livet. medans ibland får jag ångest för jag inte vet vad jag vill.. vill jag göra på det är sättet? eller är det endast ett plåster för att läka tidigare handlingar?

jag vet inte, jag vet vekrligen ingenting. anatar att jag bara är rädd för att mogna upp och sluta leva som jag gör. eller rädd för att göra allting fel. rädd för att inte räcka till! just nu går tankarna i huvudet runt runt... och jag måste göra ett val.. och det är snart! frågan är.. är det värt det? eller komme rjag ångra mig som alla andra gånger?


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0