min helg!

hej på er! förlåt för en förjävlig uppdatering! den har verkligen varit på .... aa jag vet inte ..

men iallafall, i fredags festade vi! haha blev lite spåntant sådär liksom! men det är så vi gör det här i stockholm och det var väldigt roligt faktiskt! hade en as bra fredag! jaa sen så vaknade vi på lördagsmorgonen och tog det jätte lugnt, men sen började vi fixa oss och åkte in mot grönan. där mötte vi  chris,anden,agge,niklas,pontus och några fler? kommer inte ihåg allas namn.. men whatever. vi hade det skit kul där inne. =) som man ska naturligtvis... sen efter dom stängde drog vi hem och kollade film. men jag decka haha!

idag har jag SOOOOOVIT. så jävla skönt att sova ibland! imorrn blir det jobb och skola! sen ska jag hem och sova igen haha. jag har bestämt att jag ska ta en slappar vecka. men får se hur det blir med det haha. kanske hittar på nått imorrn istället? jaja skitsamma.

ska ta mig tid och kolla på ett ytterst pinsamt klipp nu... om jag orkar slösa min dyrbara tid dvs  HAHA!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0