måndag 1/5 2010

chaa chaa!

kom hem vid kvart över elva ungefär. har haft en dag med fullt upp! först fördjupning i skolan. sen hem fixa mig. sen skola igen. skolan slutade kl 16.50, åkte till ikea och därefter hem snabbis, sen till café 60 med emmis =) as nice, och mysigt! sen hemn, skicka in tid rapporten för jobbet. sen prata lite med mamma..
ja det var väll min dag i stort sätt! hehe..

gick också förbi mordplatsen som nu mera är minnesplats för shantal.. hon som blev mördad precis vid mig.. SCARY! ajja, vi fucka ur på ikea hahah.. nej liiite överdrivet men jag skulle kolla lite grejjer bara!

skolan gick som smort!  imorrn blir det fördjupning kl 10.00 tror jag.. sen skola till 16.00/17.00 typ'?!

och VET NI.. idag säger vi hejdå till den gamla amanda och säger hej till den nya. för på onsdag så ska jag göra en sak... vem vet vad?! det får ni se på onsdag!

idag kom också min kusin, en liten pojkeeeee.. gullisnuttpluttt.. =)
nej nu måste jag sova. ska upp tidigaro imorrn. så eeeh. käften bye

dagens bild HAHAH.

usch och fy! dagens hemska bild! menmen jag bjussar på de sörrrrniiii ;)
natti nattiii

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0