lördag + fint väder

godmorgon fiiiiiina stockholm där solen lyser, känns som att jag måste skynda mig lite ska sola på emelies tak haha. sen så drar vi nog in till stan. =) ikväll blir det rätt lugnt men lite vattenpipa och så.. as mysigt!

igår så var jag ju först i viksjö bilder kommer.. sen så åkte jag in och mötte emma och vi drog till långholmen där chris och massa var. träffade massa av emelie kompisar typ. så det var nice. se gick vi till tunnelbanan eller emma gick till taxin och jag chris och agge(?) noch några brudar ( vet ej namn ) gick till tunnelbanan som sagt!

måste bara säga att jag tror jag aldrig sett tre mupps på rad någongång, det var iaf skit roligt! trash borde iaf inte få vistas i stan.. =) hahaha skämt osido'

iaf jag kanske borde fixa mig nu, sen dra mig till hornstull ?

till emma larsson FLIICK: ring mig gumman när du ser detta! puss

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0