lite mer info..

cha cha!

sitter i skolan nu, blev lite stressigt imorse. vi vaknade vid sju och åt flingor =) r*kte morgonc*gg och fixade oss. dock har jag inte så mycket smink på mig idag, har en mysig kofta som är emmas.. och ja det är en chill dag helt enkelt. blir skit förbannad på vädret! jävla förortsvädret. sånt väder som bara borde få vara i förorten haha!

iaf så ska vi göra ett arbete och duktig som jag är och vg som jag fått i samhälle så är jag snart klar. och japp ni hörde rätt VG ?! helt fucking awesome..

om två veckor slutar vi i jensen skolan.. sen blir det tvåan. fan vad glad jag är att jag inte går med 94:orna... emma&falle är dock ett undantag för dom är UNDERBARA!

hur som haver så igår tog vi det lugnt, astrid kom förbi emma ett tag sen mötte vi josefine.. en tjej som bor vid emma. men dom drog hem och jag och emma gick och hyrde film, köpte glass och kollade på wallander och desperate housewifes. sen deckade båda två som små prinsessor (a) aaaw vad sweeeeeeeeeet!

nej nu ska jag fortsätta jobba, hörs sen! hej


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0