lill lördag haha(?)

nämen tjo

nu ska jag berätta om min dag, blev inte riktigt som jag planerade md tanke på mitt onda osv, menmen.. jag var ju först på sjukhuset, har nu kompresser ** ber om ursäkt för min fel stavning som alla verlade störa sig grovt på... HAHA! jaja sen så var jag ju i skolan sen träffade jag falle och emma. sen har kag bara tagit det lugnt, träffade jikke ett tag på kvällen. men sen tog jag och emma det lugnt, mamma var ju inte hemma så passade på att åka hem till emma sen och vi bakade. eller aa emma gjorde HAHA sen gjorde vi videoinlägg hehe! kommer i nästa inlägg ! och ja vi är seriösa =) sen åkte jag hem med mamma som hade vart ute och ätit.

ska försöka sova snart, går dock inte så bra. men imorrn blir det skola kl 9.00 måste fixa lite hemskrivningar osv. btw det gick jätte bra på mitt prov i samhälls ekonomi, GRATTIS TILL MIG!


hihi you are wonderful baby

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0