lill lördag, äntligen långhelg

solen skiner himmelen är blå är det inte underbaaart ??
jag älskar dessa dagar. jag gick iaf till skolan imorse gjorde prov och har haft redovisning. gick väll som de brukar haha! men vi har haft det roligt idag iaf! och det är det viktigaste tycker jag =)

hur som haver, så innan jag stack hem köpte jag lite nytt, dels till ikväll och ja sen två andra saker. men det tänker jag ej säga vad det är mohahah!
ikväll ska jag nog vara med antonia och emelie. vi ska nog iväg ikväll. men kanske träffar 'han' istället! men vi får se hur jag gör.

dagens FIIINA bilder haha! ...(?)











Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅÅh. älskar er<3

2010-05-12 @ 21:12:21
URL: http://emeliied.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0