konstigt konstigt

godmorgon, jag tror jag fortfarande lever kvar i en dröm eller nått?? för den här morgonen är för konstig för att vara sann?!

jaja whetever. vaknade nyss. ingen här? strange #1 ska gå på toa kolla mig i spegeln hittar min mobil där inne? strange #2 går ut i köket och sen till tvättstugan hör en duns och röster, kollar men nej ingen här eller utanför? strange #3!  ska ringa på min mobil, går ej? fucking STRANGE#4 kollar i min väska efter mitt alla mina grejjer. hittade en sak som jag inte har en aning hur den hamnat där. STRANGE #5 !!!!!!!!!!

hur som helst så var vi hos mellson igår, jätte många. orkar inte skriva alla, men grejjen var den att vi skulle dra vidare till bruket med alla. men så böev det ej av någon konstig anledning så vi stannade där. men det var fun fun! det med.

blev lite små irreterad på vissa, så jag gick hemmåt... ringde sen taxi som kom efter 5 min. och kom hem vid halv 4 eller något sånt?

nu ska jag äta frukost, det blir nutrilett =) hörs senare!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0