inget gick som det ville imorse... :(

hej alla flashiga och trashiga
omg glömde måla på manikyren imorse ... my life is over!! och ingen caffe latte blev det heller.den gick sönder och har inte råd att laga den. så det fick bli vetten med bröd! jag tror jag måste gå och dö nu! ... och sen satte jag på mig samma tröja som jag haft i flera dagar och målade naglarna grönt fast rev bort det mesta så det skulle se ofixat/trashigt ut! och sen målade jag rött läppstift som hamnade utanför men det struntade jag i. och sen klippte jag av ett par mjukisar så det blev shorts. men jag ångrade mig och satte på mig ett par gamla strumpbyxor istället som va sönder men det gör väll inget?

mitt flashiiiiga liv har just blivit ett förortsliv! :( ska nog gå och boxa nån i ansiktet och sen leta upp ett solarium och låsa in mig där med en flaska vodka. så hoppas jag det blir bättre sen! sen ska jag skära mig lite på armarna som bonus!

nej nu ska jag ut och ge någon fett med stryk! jag tyckte jag hörde nån som kallade mig förortsbarn! och då blir jag våldsam och sur.


min klädstil idag!

Kommentarer
Postat av: Antonia

hahahahahahahhahha, jag döör <3

2010-05-24 @ 18:18:50
URL: http://inmyradar.blogg.se/
Postat av: Lockerz

Vill du ha gratis : kläder , ipod touch , iMac , Apple airbook , smycken och mycket mer?



Gå med på www.lockerz.com



Vad är det för något ?

kolla här : http://www.youtube.com/watch?v=kDIgCIn4Geo



vill du bli inbjuden ?

skriv din mail här och läs infon:

http://tinyurl.com/37bv695

2010-05-24 @ 20:58:24

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0