hälsat på familjen!

tjo tjo. dagen flöt på som vanligt, men vid 2 tiden åkte jag till viksjö och mötte upp min låtsas mamma och mina bröder och tog en fika! as mysigt.. =) efter det gick vi hem. min äldsta lillebror var ute på gården med sina kompisar, haha tänker tillbaks på mig emma och rebecca haha!

men jag katja och lilleman eller BOBBOKYCKLING hhahaha.. var där också och ja. sen kom pappa träffade honom det var braa. och ja kvällen flöt på.. åt middag där  också. och lilleman satt i mittknä jätte länge och bara mös. gulleeee :') det var riktigt roligt att träffa min andra familj. har ju två. lika betydelsefulla! så det var bra och  mysigt att träffa dom!

sen kom jag nyss hem och har kollat på desperate housewifes. awesomeee! i love it!
imorrn blir det skola och sen får vi se. sen lååång helg. PUSS


haha min lillebror som älskar att dammsuga? ja konstigt nog är han min lillebror när det gäller städning.. tvivlar inte direkt på var det kommer ifrån, miss colle collerado  ( bara två st som fattar )

sådan syster sådan bror 


Kommentarer
Postat av: simone

Sov gott amanda, hoppas du haft en mysig kväll och ha en toppenonsdag! :)

2010-05-11 @ 23:35:02
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

hahaha... :) ...man önskar att det håller i sig, thats my son ;)! Ja , det var verkligen super mysigt! See U soon! Natti natti //.....alias...

2010-05-12 @ 02:13:57
Postat av: Emelie

Sånn dammsugare har jag hos pappa ;) <3

2010-05-12 @ 21:08:15
URL: http://emeliied.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0