glad men har ont som fan!

FREDAG äntligen!  man ska vara glad och må bra.. jag är glad , jo det är jag! men om jag mår bra, eh nej!!!!

jag ska förklara varför!
jag vaknar av att antonia ringer mig och kl är halv 8 och vi börjar idrotten kl 08.30. i KRISTINEBERG's IP..... ?!
jag hade alltså försovit mig.. MEN jag kastade på mig idrottskläderna och åkte till fridhemsplan, mötte jenny och sedan åkte vi till kristineberg vi var där prick HALV! =) men såklart är inte idrottsläraren där...... jo för vi började kl kvart i 9 !! -.- ÅNGEST.

hur som haver, vi körde igång med joggningen i typ en kvart, sen skulle vi spela polo! jätte roligt! haha älskar att slåss med klubban =D =D får ur mig aggressionerna haha..

nu kommer vi till varför jag INTE MÅR BRA... =( jo för i slutet av lektionen efter en sådär 1-2 timmar, så ska vi göra stafett, svårt att förklara men men ska ta den andra typ haha! hur som helst, min tur att springa, jag springer för fullt, håller på att ta fast den andra så vi ska vinna ( det var det de gick ut på ) precis när jag börjar komma åt den som springer framför mig, så är det en markering varft man ska springa, som jag håller på att springa innanför, så jag hoppar med ena benet rakt ut för att hamna utanför ''konen'' min höft sträcker sig och jag kommer ingen vart!!!!!

alltså jag sträckte min ena höftben på häger sida som gör att det låst sig.. och jag kan då inte springa eller gå fort, och det gör ont när jag går! det värker när jag sitter och strålar i hela mitt högerben!

detta var anledningen till att jag inte mår bra idag! annars är det en okej dag faktiskt..  ikväll är det oklart vad som händer, men en sak är säker. jag ska hälsa på charlie min ÄLSKLIIIING! ååh ska bli så mysigt. (a)
vi hörs latero!


jag och emelieeeeeeee KLAS! :D häromdagen dock!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0