gissa vem som var på samma ställe som jag :D

godmorgon, hemma igen efter en morgon på sjukhuset. men jag ska inte klaga över det för lyssna här!

jag står och väntar på hissen, en liten bebis eller ja 1 år kanske kollar på mig och jag vinkar åt en ( eftersom jag älskar bebisar ) så den blir glad, eftersom det typ va sjuk.. sen så går vi alla in i hissen, så fortsätter den lilla prata med mig lite typ. och kollar så jag pratar med den tillbaks. sen kollar pappan upp och ler då är det; MICKE PERSPRANT :O:O:O ni vet från beck... haha !  =)

sen går jag in i väntrummet och anmäler mig i receptionen, sen sätter jag mig, då sätter sig dom brevid mig :D det var väldigt trevligt faktiskt. han verkar som en riktigt trevlig man irl. :D så det var roligt. hans stackars son hade feber... haha jaja nu har jag kompasser överallt känns det som. och mamma är och hämtar medicin till mig.  asså kompasser som man har som plåster ni vet sånna där stora vita grejjer ? jaja nåväl, ska böa fixa mig snart, sen blir det skola.. trots att det gör ont, men vafan det funkar!

puss

Kommentarer
Postat av: hon som aldrig har fel

Det heter kompresser älskling! Kompasser hittar

man hem från skogen med.

2010-05-19 @ 12:46:51

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0