gårdagen + denna dag

godmorgon!  är de fint väder ute? jag har inte orkat gå upp ur sängen och kolla de än hehe! seg som fan... men jag ska snart ta mig i kragen och bege mig upp. och sedan fixa mig, och dra vidare till viksjööö! sen ska jag väll träffa flicksen, sen ikväll eventuellt följa med katta och massa på fest =)

ja igår så var vi hos oskar, eller ogge som han kallas. det var ganska många där, men jag höll mig i skinnet  bra va? men iaf så drog jag dit med antonia,terese och kajsa. sen träffa jag malin där! en gammal kompis. de va kul och se henne igen =)
drog hem vid 2 kom hem vid kvart över, typ eller halv kanske :o jaja skitsamma. mamma gick kl 09.00 imorse, lä som fasen hahaa, men trots det somnade jag om, och ja valknade nu typ!


dags att gör något nu kanse, vi hörs om ett tag! puss

btw, jag hade jätte trevligt igår! ;)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0