en värld full av .... ''handikappade''

haha ja som sagt hej på er. jag har torkat tårarna och rivit sönder mina väggar klart nu! =) men det är niceeee.

nej men jag har städat mitt rum, inte be man mamma om det inte.. här på soppvåningen sädar man själv. vilket hemskt liv va? aja iallafall så skulle jag träffat emma men hon mådde dåligt.. så hon skulle bara ta det lugnt. och jävla skit också, jag missade desperate housewifes också. såg jag nu...

jag får väll kolla på min fiiiiina manikyr istället  ja menar det är ju det man gör här i stan? sen ska jag nog drick liiiiteee champagne kanske? fira att vi har så mycket roliga männiksor här i livet.. vad vore livet utan dessa muppiga männiksor som man inte kan göra annat än att skratta åt ? det är värt att skåååla för tycker jag!

nej ojj vad klockan rinner iväg när man har roligt.. måste kolla på min manikyr nu! puss puss bloggeeeeeen!

btw, lite sämre än väntat faktisk, prova ett övningsklipp innan nästa gång? det gör alltid vi :D pusssssssssssssssss älsklingar


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0