du vet nog vem du är..

vad var skillnaden denna gång? vad var det som gjorde att det blev såhär. när vi verkligen lovade varandra att det inte skulle bli så som alla andra gånger. betydde vi verkligen så lite för varandra ? och var det inte mer värt än att allt skulle brytas för en sån liten grejj..

ibland tänker jag tillbaka på alla bra stunder, och kan sakna det. men jag intalar mig själv att det inte är bra! det är såhär det ska vara. vi lever helt olika liv du och jag nu idag. fastän vi levde exakt likadant förut. är allt mitt fel och var et jag som ställde till allt, eller var det kanske bara ett bråk som vi både trodde skulle lösas av sig själv så småningom? men båda sket i det och nu ör vi här idag. helt olika. helt olika världar! förut så lika men nu så olika!

frågan är.. är vi verkligen det? eller är vi trots att lika i våran ensamhet? har vi det dör hårda skalet även då? eller kan du också inse att det var onödigt och ångra en del i det stora hela?

jag vill inte ha tillbaks det livet. MEN hur mkt jag än vill glömma och skita i det. så kommer det dagar, som påminner om minnen, och dagar som jag bara vill berötta allt som hänt. 
men allt gick till överdrift som ledde till att vi är där vi är idag, ensamma utan varandra. utan löftet vi gav  varandra.

det kommer också dagar då jag önskar att allt detta aldrig hänt. men nu har det det och allt har en mening. även fast jag inte riktigt förstod meningen med detta. jag lever mitt du lever ditt och antagligen är det väll så det ska vara ?! jag är nöjd med mitt liv absolut ingen tvekan.. men vissa dagar känns det som om någonting saknas...

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0