we are back!

back in the city life...

kom hem alldeles nyss, har åkt tåg i ca 6 timmar, men vi träffade en kille på tåget haha, nice price.. aa iaf så var det först lite strul med biljett osv men det löste sig bra! sen så har vi i stortsätt bara suttit på ett tåg. stannade i lund ett tag så vi gick till ica där och sen väntade i typ en halvtimme. sjukt jobbigt!

tidigare idag så vaknade vi upp av  STRESS vi vaknade försent.. så det va snabba ryck upp städa lite sen äta frukort, städa vidare och sen kom ante och hämtade oss:) vi åkte in till båstad och sedan körde dom oss till båstad station!

imorrn blir det skola igen.. usch och blä! vill inte orkar inte är så jävla trött så det är inte sant. har ju lagt mig vid 8 typ dom senaste nätterna! haha inatt hade vi riktigt skojjsigt. bilder och videosar kommer inom kort ;)
nu ska jag äta, har en mamma som lagar mat till mig, nu får man äntligen känan sig som ett barn igen hehe ;)  ciao!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0