tisdag -check!

godkväll, AJ MIN MAGE!

aa iaf idag har jag hunnit mycket mycket!
först så år jag, sedan åkte jag och antonia hem till mig, bakade hehe! sedan så chilla vi galet haha, snackade massa och ja osvosv.. sedan så åkte jag till karlberg och hon hem, jag åkte hem till laila åt middag, as gott var det! sedan åkte jag till mamma, saknar henne så mycket här hemma! var där en timme ungefär sen hem igen och la mig framför paradise hotel. sen kom farmor och plinga på =) jag gjorde kaffe till henne, vi pratade massa, sen nu drog hon och jag ligger död i soffan, min mobil e lost dessutom , så har du försökt få tag i mig så går det icke för tillfället haha! gör en program uppdatering haha. jaja iaf. ska snart sova. ska upp rätt tidigt imorgon. skola skola skola. =) känns faktiskt okej att gå dit nu..


bild från 06 haha

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0