svar på kommentar

Ee om this day..:
vad fick dig att välja J västra, och vad tycker du om den? :)

svar: hej! jag hade bara bestämt mig för att gå jensen. det spelade igentligen ingen roll vilken men helst var det väll södra och västra, dem andra är väldigt svåra att komma in på, så jag tog bort dom direkt. sen så valde jag södra och västra och såg vilken jag kom in på helt enkelt. jag hamnade på västra men hade fortfarande möjlighet att börja södra men efter ett tag så ville jag inte det! jag trvis i västra.

jag tycker väldigt mycket om skolan, alla lärare är trevliga och det är mycket fräsha lokaler, inte sådär ruttet och mörkt så man typ bli deprimerad av att kommain i skolan. utan det är nästan nytt altihopp, vita vägger som gör att det blir ljusare sen stora och mycket fönster. även fönster ut till korridoren somgör att det känns luftigt. det gör att man kan koncentera sig mycket bättre ;)

MEN precis som alla andra skolor har jensen västra även dåliga sidor.. dvs sega på att lägga upp info på online te.x om feedback av ett arbete osv.. sen får vi ju endast 35 kr på vårat matkort, då vi inte har någon skomatsal. på ett sätt skönt, på ett sätt jobbigt!  jag tycker personligen att vi borde ha kanske 40 kr åtminstone.. sen så har dom ju endast halvdagar som många tänker åh fan va skönt! även jag i början dock! eftersom du varannan vecka slutar vid 12 eller tidigare, så ska man plugga resten av tiden.. men det gör inte många man känner att man har frihet istället men så är det inte .. men å andra sidan är det ju skötn också.

men totalt så tycker jag det är en bra skola och förvånande varför man inte behöver bra betyg för att komma in i den.. när den är otroligt bra och koncenterar sig väldigt mktpå elevernas bästa och vi får välja ibland hur vi vill framföra ett arbete hur vilär oss bäst! så ja den är bra! ;)

hoppas du blev nöjd med svaret =)


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0