sant eller falskt?!

gjorde ett test på facebook..

''vem är du i paradise hotell''
jag blev jackie! det är rätt konstigt eftersom många har sagt just det att vi är lika, fast till utseendet dårå..?
själv tycker jag inte det. min käravän jenny gjorde en bild på oss två för att visa likheten, men nja vet inte vad jag tkr riktigt haha!


möjligtvis på denna text ( jämnförelse ) isåfall

'' Du är omtänksam och har väldigt lätt för att släppa loss, och du kan vara ganska högljudd. Dina vänner tycker om dig, men ibland kan det bli lite för mycket. ''



jääävligt sliten bild! tagen nyss ... mina ögon är tireeeed

Kommentarer
Postat av: jeeeenny

NI ÄR LIIIKKAAA :D

2010-01-22 @ 21:58:19

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0