paradise hotel

har precis kollat klart på paradise hotel.. trodde aldrig jag skulle tycka om det..? haha-
hade en kompis som alltid kollade på det, och jag fattade aldrig vrf?? men nu förstår jag, jag är helt galen i det programmet och är insatt i spelet haha.

därför måste jag säga att han pontus är SÄMST och så tråkig osvosv.. han borde åka ut! och han den nya killen fredrik haha för rolig asså! hur kan man bli så sur? visst om man bölar lite men fan så kan man inte bli!

nej jag har min favorit jackie! hon borde vinna =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm ni är väldigt lika, inget posetivt med det HAHA

2010-01-20 @ 10:38:31
Postat av: Linnéa

haha, den där pontus asså... det är ngt skumt med han. Han står å viskar med kameran och shit, skum kille asså. Jackie är så jävla skön, men Cimon eller Greta ska vinna lätt! ;)

2010-01-20 @ 12:22:51
URL: http://snabblinnea.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0