om exakt ett dygn är jag i sthlm!

godkväll, eller ja godmorgon som kanske varje dag på senaste haha ?!
nu är jag så trött att jag hålle rpå att dö, men ändå kämpar jag på med att skriva till er;) såg att mina besökare gått upp grymt mkt dom senaste dagarna, how nice?!
aa ikväll så va vi för det mesta med sean och alle.. haha och ja körde ett spel, ganska roligt faktiskt tills det blev till klädpoker haha, så jag hae på mig 8 lager olika kläder haha! sen hoppade jag ut. nu är vi hemma. kan inte sova. men ska sova nu! imorrn blir det hemkomst! finally.. faktiskt har saknat sthlm! och allt det som hör till det ;)
elizabeth har även dansat för oss idag hahahhaha, har aldrig skrattat så mkt på länge!! videon eller videosarna kommer in snart ska ni se.. hold on!
och jag drev med ombytt hår ;) hahha josefine har ju brunt hår nu så jag kollade med hennes gamla blonda hår hehe ;) skit snyggt -.- nooot!
nej nu ska jag sova, hörs maybe imorrn.s ka städa osv.. tåget mot sthlm går vid 13.20 .. åååh dra mig till sthlm NU NU NU!
oooh so pretty ;)
vas tycker ni ? något att satsa på kanske ?!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0